addarrowforwardarrowoutwardclosefrowninstagramlinkedinmehmenuplayvnsyoutubezoomoutmap

Babičkin dvorSliepočka Hanka

Cieľ
Cieľom našej komunikačnej stratégie a novej kampane bolo posilniť spontánne povedomie o značke, podporiť predaj produktov a efektívne odkomunikovať záväzok klienta ukončiť klietkový chov do roku 2025.

Proces
Vytvorili sme kreatívny komunikačný koncept s postavou sliepočky Hanky – „prvej slepačej influencerky“, ktorá prostredníctvom svojej autentickej osobnosti oslovuje svojich fanúšikov a približuje im zaujímavosti zo sveta sliepok a značky Babičkin dvor.

Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom

Projekty

Spojme sily

Začnime spoločne rozprávať jedinečný príbeh vašej značky.

Od stratégie po realizáciu, sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše ciele v oblasti budovania značky.

Spojme sa