addarrowforwardarrowoutwardclosefirmafrowninstagramlinkedinmailmapamehmenuplaytelulozitvnsvolatwebyoutubezoomoutmap

Babičkin dvorSliepočka Hanka

Cieľ
Cieľom našej komunikačnej stratégie a novej kampane bolo posilniť spontánne povedomie o značke, podporiť predaj produktov a efektívne odkomunikovať záväzok klienta ukončiť klietkový chov do roku 2025.

Proces
Vytvorili sme kreatívny komunikačný koncept s postavou sliepočky Hanky – „prvej slepačej influencerky“, ktorá prostredníctvom svojej autentickej osobnosti oslovuje svojich fanúšikov a približuje im zaujímavosti zo sveta sliepok a značky Babičkin dvor.

Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom
Babičkin dvor: Sliepočka Hanka berie sociálne siete útokom

Projekty

Spojme sily

Rozprávajme príbeh vašej značky tak, aby zanechal stopu.

Od stratégie po realizáciu. Sme partnerom pri budovaní silnej, dôveryhodnej a cieľavedomej značky.

Spojme sa