Našou úlohou bolo vytvoriť kreatívnu kampaň, ktorá by efektívne komunikovala služby iClinic a posilnila povedomie o ich odbornosti v oblasti starostlivosti o zrak. Cieľom bolo tiež osloviť širšie publikum prostredníctvom zábavného a zároveň edukatívneho obsahu, ktorý odráža hodnoty značky.
Vyvinuli sme unikátneho 3D animovaného maskota – milé a dynamické oko s končatinami, ktoré sa stálo tvárou firmy. Maskot dostal vlastnú osobnosť a štýl, vďaka čomu dokázal zaujať a komunikovať posolstvá značky autentickým a priateľským spôsobom. Tento charakter sme integrovali do série spotov, kde maskot vystupuje v rôznych každodenných situáciách, pričom vždy ponúka riešenie – starostlivosť o zrak, ktorú poskytuje IClinic. Vďaka tomuto prístupu sme dosiahli nielen zvýšenie povedomia o značke, ale aj zábavnou formou zdôraznili kľúčovú výhodu kliniky – odbornú a modernú starostlivosť o zrak.