Našou úlohou bolo priniesť nový vietor do komunikácie Potravín Žabka, a to najmä prostredníctvom atraktívneho a konzistentného vizuálneho štýlu, ktorý by bol jednotný naprieč sociálnymi sieťami aj tlačovinami. Cieľom bolo zjednotiť identitu značky, zvýšiť jej viditeľnosť a zabezpečiť dlhodobý úspech na trhu.
Pre Potraviny Žabka sme vytvorili dlhodobú stratégiu správy sociálnych sietí a content marketingu, pričom sme sa zamerali na platformy Facebook a Instagram. Naším hlavným prínosom bolo zatraktívnenie a zjednotenie vizuálnej komunikácie, ktoré dodalo značke nový dych a výrazne zlepšilo jej vnímanie u zákazníkov. Okrem toho sme sa podieľali aj na výrobe letákov, ktoré sme prepojením s online komunikáciou urobili atraktívnejšími a konzistentnými. Týmto komplexným prístupom sme značke pomohli rozšíriť jej dosah a posilniť jej postavenie na trhu.